Επικοινωνία και Υποστήριξη Βιβλιοθήκης

Ρώτησε τον βιβλιοθηκονόμο. Υπηρεσία άμεσης επικοινωνίας (live chat) με τη Βιβλιοθήκη

Η Βιβλιοθήκη της Φιλοσοφικής Σχολής  διαθέτει έναν επιπλέον τρόπο άμεσης επικοινωνίας με το κοινό, την υπηρεσία "Ρώτησε τον βιβλιοθηκονόμο", για να απαντά σε πραγματικό χρόνο σε κάθε είδους ερώτημα σχετικά με τη Βιβλιοθήκη.

Η δυνατότητα  της επικοινωνίας (chat) λειτουργεί στον ιστότοπο της Βιβλιοθήκης της Φιλοσοφικής Σχολής  καθημερινά 8.30-15.30.

Helpdesk. Κέντρο Υποστήριξης ΒΚΠ ΕΚΠΑ

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των μελών του ιδρύματος υπάρχει η κεντρική υπηρεσία  Ηelpdesk της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης,  ένα ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης αιτημάτων υποστήριξης.

Στην υπηρεσία  Helpdesk  απευθύνονται όλα τα αιτήματα εγγραφής μέλους σε βιβλιοθήκες, ανανεώσεων δανεισμού, αιτήματα δωρεών, γενικά ερωτήματα, κτλ

Σε κάθε αίτημα υποστήριξης δίδεται ένας μοναδικός αριθμός δελτίου τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθήσετε on-line την πρόοδο του αιτήματός σας και τις απαντήσεις.

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η Βιβλιοθήκη της Φιλοσοφικής Σχολής διαθέτει λογαριασμούς σε Facebook, Instagram, YouTube και LinkedIn, προκειμένου να ενημερώνει άμεσα και διαδραστικά την πανεπιστημιακή κοινότητα και το ευρύτερο κοινό για όλα τα τρέχοντα ζητήματα που την αφορούν.

Ακολουθήστε μας!